Ethiek
Wij geloven in een open en eerlijke samenwerking. Ontdek hoe we dit faciliteren.
Ethisch handelen borgen
Onze klanten vertrouwen erop dat we hun gegevens beschermen en dat we integer omgaan met hun informatie. Daarom zijn betrouwbaarheid en consistentie voor ons belangrijke waarden en is ethisch handelen voor ons van zeer groot belang.
Als organisatie stellen wij duidelijk wat wel kan en wat niet kan. We nemen maatregelen om integriteitsschendingen door medewerkers en externe inhuur te voorkomen, van omkoping en fraude tot misbruik van middelen en informatie.
Visma YouServe streeft naar een open en eerlijke samenwerking met klanten, partners, leveranciers en medewerkers. Wij zijn succesvol wanneer onze klanten, medewerkers en andere stakeholders onderschrijven dat wij een ethisch bedrijf zijn.
Leidraad voor alle Visma medewerkers om ethisch, rechtmatig en bedachtzaam te handelen naar wat het beste is voor klanten, medewerkers en de samenleving als geheel. Lees de Code of Conduct.
Visma heeft een zero tolerance beleid voor corruptie en omkoping. Ontdek de definities en de richtlijnen waaraan Visma-medewerkers én externen zich moeten houden in het anti-corruptiebeleid.
Het onderhandelen over arbeidsvoorwaarden met medewerkers en het handhaven van het bedrijfsbeleid.
Het commitment rondom een diverse, eerlijke en inclusieve cultuur is vastgelegd in de Sustainability Policy.
Onze verzekering dat onze concurrerende activiteiten in overeenstemming zijn met alle lokale, Europese en internationale wetten. Lees beleid.
De principes die onze leveranciers en partners moeten volgen om ethisch en duurzaam te ondernemen. Lees gedragscode voor leveranciers.
MVO-rapport 2023
Meer weten?
Wil je meer inzicht in onze doelen, ben je nieuwsgierig naar alle cijfers van 2023 ten opzichte van 2022 of wil je precies weten wat al onze maatregelen inhouden? Lees dan ons uitgebreide MVO-rapport van 2023.